ZGŁOSZENIA SERWISOWE SPRZĘTU do diagnostyki i naprawy.
(wyciąg z regulaminu napraw serwisowych pogwarancyjnych)
1. Warunkiem rozpoczęcia diagnostyki i naprawy sprzętu jest zarejestrowanie go w ISZS samodzielnie przez Klienta lub przez pracownika serwisu. Rejestracja sprzętu wiąże się z wyrażeniem przez Klienta zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 /Dz. U. 2002 Nr 101 poz. 926/.
2. Rejestracja sprzętu w ISZS powoduje nadanie unikalnego nr zgłoszenia oraz automatyczne powiadomienie Klienta mailem o przyjęciu zlecenia do realizacji.
3. ISZS generując nr zgłoszenia zapewnia autoryzowany dostęp do niego pod indywidualnym adresem www przesłanym Klientowi na podany adres e-mail. Nr zgłoszenia jest identyfikatorem zleconej usługi.
4. Potwierdzenie wygenerowane przez ISZS i dodatkowo wydrukowane przez serwis jest jedynym dokumentem uprawniającym do odbioru naprawianego lub zdiagnozowanego sprzętu.
5. Zgłoszenia serwisowego Klient możne dokonać w dowolnym czasie w ISZS, natomiast dostarczenia sprzętu tylko w godzinach pracy serwisu od poniedziałku do piątku
od 9:00 do 18:00 lub sobotę od 9:00 do 14:00 - osobiście lub przesyłką kurierską . Zgłoszenia i przyjęcia obsługiwane są przez upoważnionych pracowników serwisu.
6. Z chwilą dostarczenia sprzętu do serwisu rozpoczyna się procedura diagnostyczna w trybie, który jest zależny od wyboru przez Klienta: standardowy, przyspieszony, ekspresowy, a o jej wynikach pracownik serwisu powiadamia Klienta w zgłoszeniu dostępnym w ISZS lub w inny sposób określony przez Klienta.
7. Procedura diagnostyczna kończy się szczegółową wyceną kosztów naprawy po czym za zgodą Klienta serwis podejmuje czynności naprawcze.
8. Wszystkie zgłoszenia realizowane są wg kolejności w jakiej wpłyną do serwisu i trybu realizacji wybranego przez Klienta.
9. Po wykonaniu diagnostyki lub naprawy sprzęt jest wydawany klientowi osobiście lub osobie pisemnie upoważnionej. Drugą formą wydania sprzętu jest wysyłanie kurierem pod wskazany w zgłoszeniu adres po opłaceniu przez Klienta uzgodnionych kosztów przelewem lub za pobraniem.
Pełne regulaminy serwisu: pogwarancyjnego i gwarancyjnego są wywieszone na widocznym miejscu w siedzibie ul. Żwirki i Wigury 2 oraz dostępne po wejściu do zgłoszeń w Internetowym Systemie Zgłoszeń Serwisowych.